2011. március 9., szerda

Van gumi E!

UPDATE:
Vettem gumit.

És mielőtt bárkinek beindulna a fantáziája, egy képi illusztrációval egészíteném ki az előző kijelentésemet:
Mint a képen is látható, a reménytelen keresgélésem elfogadható /60-as A539 után, kudarcba fulladt, így váltottam méretet és igyekeztem valami jobb képességű utcai gumi után nézni.

Így akadtam rá egy 175/70-es P4-es Pirelli garnitúrára, majd teszteket olvasgattam és felhívtam az eladót.
"Hát 2 szezont volt használva, de ment összesen vagy 10000-et, nagyon jó állapotú, még szőrös és 8mm-es profilmélysége van. Jöjjön el nézze meg, nem árulok zsákba macskát."

Elmentem, megnéztem, megvettem.
Az eladó korrekt volt, tényleg még szőrös az oldala, és elég jó állapotnak örvendenek. Nem volt olcsó, nem ennyit terveztem gumira költeni, de ezekért tényleg megérte. Márkás gumi jó teszt eredményekkel, lényegében új állapotban.

Most már csak az a kérdés, milyen felnire rakom fel. A gyári nyárigarnitúrámat meghagynám a kormoránokkal. Egyébként is a 4,5es felnin szerintem a 165-ös gumi mutat jól.(175 / 165 elvileg 1cm a különbség, azért nekem többnek hat szerencsére )

Így maradt a kb 5,4"-ra szélesített garnitúrám, illetve Crixxel azóta elboltoltunk egy kb 6"-ra szélesített garnitúrát. Most azt kell majd eldöntenem, mennyire is tartok a rend éber őreitől, mert az optimális az lenne, ha elöl az 5,4"os hátul a 6"-osak kerülnének föl. Akkor pont mindenhol az ívnél lenne, és még nem lógna ki. Előre sok a 6" az én ültetésemmel, sztem súrolná az ívet, hátra meg kevés az 5,4, kéne még kb 1,5-2 centi az igazán jó kiálláshoz. Ezért kéne keverni a 2 féle garnitúrát, csak az meg még feltűnőbb, ha hátul szélesebb.

Ez majd még kiderül. Gumim már van, fő a biztonság a többi részletkérdés :))

Azért minden viszonyítás kérdése...gondoltam, annyira nem keskeny, ez a 175 már egész jó lesz...215 / 175 :))

2 megjegyzés:

  1. "Az eladó korrekt volt, tényleg még szőrös az oldala"

    Én ilyen szőrösoldalú emberekkel nem állnék szóba... :P

    VálaszTörlés