2011. március 6., vasárnap

Szívtelenség - 2.rész

Tehát megérkeztünk Pécsre, miután legyőztük a multik túlzott szaporodásának következményeit. Pusi még lehúzott pár csavart a Garpid hátsó futójában, majd neki is estünk az enyémnek. A hengerfejet még az autóban szedtük le az egyszerűség kedvéért. Örömmel konstatáltam, hogy nem volt átégve a hengerfejtömítés, valóban a kiválóbbnál kiválóbb termosztátok miatt forrt meg állandóan.

Ezek után kijött a motor, be is vittük a műhelybe, kocsit meg összepakoltuk nagyjából, nehogy azt higgyék bontjuk, majd pusztán segítőkészségből folytatják a művelet az éj leple alatt.

Hozzákezdtünk a lényegi részhez, viszonylag minden gyorsan szétjött, és annyira azért mocskos sem volt, hogy reménytelenségünkben inkább vegyek egy Zastavát./Szegeden így is sok volt belőle, főleg a coupe változatból./

A motor bontódott, közben Pusi és Papa pucolták a már kiszedett részeket, mire teljesen lecsupaszítottuk a blokkot, már kezdett kifejezetten jó kedvünk lenni, így kinyitottuk a garázsajtót/éljen a brigoszag/.

Elkezdtem pucolni a blokkot, ami annyira nem is mókás, mint ahogy leírva annak tűnik, de azért haladtam vele.

Aznapra már nyugovóra tértünk. Vacsora, sztorizgatás, alvás…másnap 10kor vissza a szipuzáshoz. Azért jó volt látni a már elmosott alkatrészeket, mégiscsak halad a dolog.

A blokk tisztítódott tovább, majd alkalmaztuk Papa semmire nem jó csavarkihajtóját és kiszedtük a beleszakadt karter csavarokat.

Időközben megérkezett Mackos is...

...mi pedig feltaláltuk a nagyszeletes hengerfejet.

A blokk még mindig tisztítódott,

És még mindig,

Majd bevittünk mindent, a dolgok java része megpucolva, de a nap java része is elment már...

...így még megvitattuk, a hogyan tovább részét a dolognak, és itt kezdtek egyre betegebbé, költségessé válni a további tervek, de ezekről, majd a későbbiekben részletesen is beszámolok...

Addig is egy flotta kép :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése