2013. március 7., csütörtök

Itt a tavasz, fogságnak szevasz!

Most jött el az ideje, újjáéleszteni a blogot. Végre elérkeztünk oda, hogy közel egy év "száműzés" után újra itthon a vas és megkezdődik a felújítás. Még júniusban vittem ki a rátóti telekre, egy mérhetetlen vigyorkeltő visontai nap után. Még épp belefért a műszakis időbe, utána lejárt és mostanra került rá a sor.

Azért Visontára is kitérnék pár sor erejéig, az autó jól vizsgázott nem is vártam, hogy ennyire mókás lesz vele a pályán. És kibírta Veszprémből oda, a pályát és még a hazautat is. A féltengely szimmeringek elfáradtak a végére így se hátsófékem, se váltóolajam nem maradt, de azt mondom megérte.



Ez zárásnak hibátlan volt, azóta csak párszor meglátogattam ott kint, de most jött el az ideje az újjáélesztésnek. Visszakerültek a solexek, mert időközben le lettek véve. Minden gond nélkül indult, a karbiknak egy komplett pucolás szinkron és beállítás mindenképpen kelleni fog. Illetve a gázbowden tartót is most csak összedobtam fél gázt jó ha tudtam neki adni, de így is marhára élveztem és hiányzott már ez a rozsdakupac :)



Holnap kezdem a szétbontást és állapotfelmérést. Sajnos rosszabb lesz a helyzet mint vártam, ez már most látszik, de kihívások nélkül unalmas az élet :D

 
Ezt is sikerült összehozni, itt édesapám volt a főnök én segítettem. Referenciamelónak pont jó volt a skodához, most cserélődnek a beosztások, de azért a skoda mégis csak jóval kisebb volumenű dolog lesz..



Képi dokumentáció és idő függvényében bejegyzések várhatók a felújításról. Addig is, egy kötelező hörgés adag, mint a "régi szép időkben" csak kár, hogy ez a kamera nem birkózik meg ezzel a mennyiségű szívóhanggal, de a torzítós recsegés ellenére is zene füleimnek :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése