Remélem már nem sokáig. Ahogy az előzőekben is ecseteltem, a motor kész van, de ez a jelenlegi 30as szűkítő a karbiban, pont akkor öli meg, mikor már jól kezdene menni__kis túlzással.
Papa már fel is adta... na nem a reményt, hanem a venturikat. Ma meg is jött 2 szép 32mmes szűkítő a solexhez, meg pár fúrkálnivaló főfúvóka. Már csak ezt a hülyeséget -amit mások felsőoktatási intézménynek neveznek- kéne letudni erre a félévre és lehetne is karbizni benzinfolyásig.
Másik kérdés maradjunk e az 50-50 etanol-95nél, vagy legyünk menők és legalább ezt a szopóágat kerüljük el... árban mindenképp előnyösebb az etanolos üzem, de kezdek belefáradni.
Mindenesetre remélem ez az utolsó videóm 30mmes venturikkal :)
Jelenleg ez úgy fest, gyorsítok, 4500-5000körül jön meg rendesen, már épp vigyorodnék el, erre 5800nál befullad, váltás...beesik 4000re és amíg nem ér el 5000ig nem is tol úgy. Ennek megfelelően, kb 2sec a javulás a favikarbis széria 136os motor meg e között egy 0-100as sprintben, ugyanazon a helyen.
Remélhetőleg ez mihamarabb változni fog... :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése