2013. március 10., vasárnap

Reborn 2/100

A tegnapi bontás eredménye képpen, így fér el egy skoda beltér egy lépcsőházban:
Szerintem teljesen jó helyet találtam neki, de úgy fest van olyan aki szeretné használni az erkélyajtót, így majd valahogy tovább kell logisztikáznom a padlásra. Mindenesetre ma inkább haladtam tovább.

Kibányásztam a fűtésboxot, majd elkezdtem bontani az elejét is...





A jobbos sárvédőt még fogta az A-oszlopnál a gyári tömítő.. nem adta egykönnyen.. Eszerint amikor a homlokfalat hegesztették a törés után, elnézést "hegesztették" mert kb karosszériatömítővel odataknyolták. Akkor is csak el lett hajtva, nem lett leszedve. Na majd most rendesen meg lesz csinálva... De mindenesetre, legalább én taknyolom oda :D

A oszlop sonkák cserések. Csak helyenként rohad, de azt érdemesebb egyben cserélni, mint pótolgatni. Hogy alatta mit találok, majd kiderül.

A küszöböknek vége.. külső belső minden. A vezetőoldali lábtérben is lesz mit pótolgatni. A csomagtér nem vészes, de az eleje miatt úgyis kell ott is elég flexkorongot felszámolni..







B-oszloptól hátrafelé jónak tűnik az egész. Sárvédőívek sem kifejezetten herpeszesek, de majd a drótkorongozás után derülnek még ki dolgok szerintem. Most itt tart a dolog, a lekapart még ép részeket azért leködöltem, ne rontsuk tovább a helyzetet, van elég baj így is, aztán lefóliáztam az elejét, mert eléggé alkalmatlan időt jósoltak..






Ha visszatavaszodik, folytatása következik. Addig is, nekiesek a szárazfutónak ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése