2012. január 2., hétfő

Testing...

A motor kész, jól megy gyönyörű hangja van, csak győzzem tankolni... gondoltam ezt mikor elindultam vele Pécsről, aztán mint kiderült közben voltam vele Pesten is és nem kell annyira aggódnom a nyál miatt.
Spórolni akartam fölfele menet, persze 2 autóval mentünk, a másik egy 728i - volt.. szóval nem jött be a tervem. Ellenben nagyjából tudtam fogni a BMW-k legnagyobbikát ilyen 120-130ig. Ok egy fővel abban többen ültek de azért széles vigyort csalt az arcomra, amikor előzésnél vonatoztunk és 3asban szépen érkeztem rá :D

Már rákészültem félúton, hogy ilyen 10-12literrel számolhatok fogyasztást, ellenben mikor megérkeztünk 135km megtétele után, még mindig nem égett folyamatosan sík terepen a tank visszajelző lámpa, 10 litert tankoltam, és előtte folyamatosan égett. Lényeg a lényegben ez nem túl pontos mérés, de nem kíméletes módban is 8 alattit evett... röhej :D

Ma viszont gondoltam csak meg kéne nézni mit is tud a szerkezet. Érzésre saccoltam 10 alattit. Ugyanott mértem, ahol annak idején a 136B-s tengellyel a széria favimotort, az 13körüli volt:



Ez pedig, majdnem egy évre rá, ugyanott:



Kikockáztam gépen, 8,95 sec ~9 alatt van óraszerinti 100-on. Gyári kerékkel, szal 7 körülit csal az óra, talán 10 alatt lenne a tényleges is. De csak 6ig forgattam, és a nyárikerék kisebb átmérővel jobb lesz a tengelyhez. Szóval akár még ebből lehet "lefaragódik" majd valamicske, de szerintem ez is nagyon jó teljesítmény, ráadásul ilyen fogyasztások mellett...

Elégedettségem jelenleg maximális, a következő az ülések, majd a szárazfutó beépítése lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése