Még a vízcsövekre, váltó rudazatra és a tankra jutott idő meg energia.
Azért nem annyira vészes a helyzet, időközben megérkeztek a javító elemek is, köszönet érte Mackos-éknak. Meg Pusinak a tárolásért. Állapotát tekintve alulról viszonylag egyben van a kaszni, pl hosszlengő-bekötések hibátlanok. A két küszöb az full cserés sajnos, de arra készültem is, illetve a hátsó ívek herpeszesek, azokat is cserélni kell valószínűleg. De amivel komolyabb gond van, az az eleje. Két pofont is kapott, egyiket sem az én kezem alatt, de egyik sem lett rendesen kijavítva. Legegyszerűbb egy donor-orr lenne kompletten. Oda javító elemem sincs még, így azt kell elkezdeni keresgélni.
Mindenesetre azt tervezem utoljára. Most a futómű bekötési pontokhoz csinálok egy állást kimerevítve, hogy az biztosan és egyben tartsa a kasznit, aztán sikíthat az a flex ;)
Mindenesetre azt tervezem utoljára. Most a futómű bekötési pontokhoz csinálok egy állást kimerevítve, hogy az biztosan és egyben tartsa a kasznit, aztán sikíthat az a flex ;)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése